TYÖNÄYTTEITÄ:

Polar

Polar (viralliselta nimeltään Polar Electro) kehitti ensimmäisenä maailmassa langattoman sykemittarin huippu-urheilijoiden käyttöön jo vuonna 1977. Nykyisin Polarin mittava tuotevalikoima on suunnattu kaikentasoisille liikkujille. Se sisältää muun muassa GPS-urheilukelloja, fitnessrannekkeita sekä monipuolisia sovelluksia oman aktiivisuuden seuraamiseen.

“Toimin Polarin globaalissa markkinointitiimissä inhouse-copywriterina vuosina 2013-2014. Päävastuualueenani oli uudistaa brändin tapaa puhuakohdeyleisölleen, ’tone of voicea’, jolla erottautua kilpailijoistaja tavoittaa oikeat ihmiset. Viestien äänensävyä uudistettiin kaikissa kanavissa ystävällisempään jaihmisläheisempään suuntaan asiakassegmentin mukaan,uskottavuutta silti menettämättä.”

-Mirka

Poimintoja palautteista

Suosittelut

Mirka led a project to define our tone of voice guidelines and took initiative to roll them out in a new and creative way. This allowed her to engage with other groups working on content both within HQ and across the world. The outcome was a greatly improved approach to copywriting.
Garreth Hayes
Marketing Director
Mirka improved significantly the tone of voice and had an important role upgrading the quality and consistency of a wide range of Polar content as well as copy texts. She was an inspirational example and provided outstanding ideas for marketing comms with the objective to capture the attention of the target audience.
Kirsti Laasio
Chief Customer Experience Officer

Polar M400 GPS -juoksukellon mainosvideo, käsikirjoituksen konseptointi.

Kiinnostuitko?

Voisimmeko sopia kirjoittajiksi sinun projektiisi?

Autamme sinua löytämään viestiisi sopivat sanat, joilla erotut joukosta, ja varmistamme, että sanoma välittyy oikealla tavalla myös kansainvälisesti.

Ota rohkeasti yhteyttä ja jutellaan tarkemmin, kuinka voisimme olla avuksi.